czwartek, 14 kwietnia 2011

dooooooobrze jest:))))

W końcu znalazłam swoja wytwórnie.
Nie bylo łatwo........kiedys o tym opowiem ale trwalo to cholernie dlugo.
Jak to moj brat mowi ,,nie jest to takie wysiuranie dziury w sniegu,,
Wydaje mnie my-music:)))))))
http://my-music.pl/
Jestem naprawde przeszczesliwa bo jesli wiesz na czym stoisz mozesz zaczac dzialac.
Tak wiec zaczynamy:))
Trwaja przygotowania do klipu.
Wszystko dlugo trwa jesli ma byc dobre.....trzeba robic najlepiej albo wogole.
Ja chce dac Wam 100% mojej pracy i zrobic wszystko jak najlepiej.:)
Jak juz wspominalam sesja zdjeciowa zrobiona, making of rowniez i mysle ze niebawem juz bede mogla sie z Wami tym podzielic.
Cholernie sie ciesze!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moje dwa ulubione wyrazy: CIERPLIWOSC I KONSEKWENCJA:))))
Dobranoc:))))
a to idealna piosenka moich kochanych na to by nie zwariowac:)))))))
Marysia Starosta i Wojtek Sokół

1 komentarz: